Create a Meebo Chat Room

EPL NEWS!!!

Keputusan Terkini EPL

Sabtu, 25 Oktober 2008

Mukhriz Raja Politik Wang?

Setelah masuk minggu keempat (sebulan ) pencalonan bermula , baru sekarang Che Det sedar ada politik wang yang paling berat berlaku dalam pemilihan pemuda UMNO ‘ lihat ini Itu setelah kami sibuk dengan kekotoran yang berlaku dalam pemilihan Ketua Pemuda UMNO. sebelum ini Tun enggan membicarakan mengenai politik wang dalam pencalonan pemuda UMNO setelah kami tekan lihat ini . agar beliau membicarakan perihal politik wang. Akhirnya Tun membuka mulut.

Seperti biasa Tun akan menyalahkan orang lain dan bukan anak beliau,Kenapa selepas minggu ke empat Tun mahu membicarakan mengenai politik wang setelah kami merasakan Tun tidak akan berbicara mengenai politik wang .

Tun tanya lah Mukhriz , tak payah lah menunding orang lain , Kerana Mukhriz juga ahli UMNO, Tun tanya berapa banyak dia sumbat pemuda Kedah sehingga tidak satu pun pencalonan terlepas ke tangan orang lain. Tun tanya lah Mukhriz , bagaimana dia dapat pencalonan yang banyak , berapa banyak dia telah habis , berapa banyak ahli perniagaan kroni Tun telah habis untuk mendapatkan 60 lebih pencalonan. Dari calon yang merasakan tidak mendapat sebarang pencalonan dahulu kini mendapat lebih darin 60 pencalonan. tanya lah Mukhriz macam mana dia lakukan.

Apakah Mukhriz benar-benar bersih atau merupakan calon yang paling hebat memberikan habuan dalam sesi pencalonan ini. Elok lah Tun nafikan dan declare saja bahawa anak beliau bersih dari politik wang dan lihat sama ada rakyat boleh mempercayai apa yang Tun katakan sekali ini.Kita faham tun akan sepperti biasa akan menuduh orang lain dan anak Nya tetap bersih, sama-sama lah kita nilai kan……. Tak perlu berkata politik wang ini berlaku hanya kepada orang ;lain dan bukan Mukhriz.

artikel: http://www.kpmu.net/2008/10/tun-mukhriz-lah-yang-main-banyak-wang/

Pemerhati Dunia: Tak tahulah aku nak habaq apa dah sekarang. Tapi YANG PASTI, BUKAN MUKHRIZ RAJA POLITIK WANG TAPI ANWAR IBRAHIM. Ingat tak masa di lawan Ghafar Baba, dialah yang dok semai wang kat ahli-ahli UMNO ketika itu! ANWAR RAJA POLITIK WANG!!!

Tiada ulasan: