Create a Meebo Chat Room

EPL NEWS!!!

Keputusan Terkini EPL

Isnin, 18 Ogos 2008

Pastikan Anwar Ibrahim tewas dalam Pilihanraya Kecil Permatang Pauh jika anda sayangkan agama, bangsa dan negara!!

Saya menyeru semua penyumbang setia artikel di PembelaMelayu.com agar meluangkan masa untuk menulis artikel berkualiti mengenai sejarah buruk dan jelek Anwar anak Ibrahim ini.

Saya bukan hendak bermain politik atau menyokong UMNO di Permatang Pauh. Objektif saya ialah memastikan manusia yang bertopengkan syaitan seperti Anwar dan merupakan agen DAP kafir harbi (US, Yahudi dan DAP) ini dihalang daripada memasuki Dewan Rakyat.

Ini kerana jika Anwar berjaya memenangi Pilihanraya Kecil Permatang Pauh, maka dia akan menggunakan wang yang akan disalurkan oleh Yahudi dan US melalui syarikat Kumpulan Darul Ehsan Berhad (KDEB). Wang-wang daripada Yahudi dan US yang ingin melihat kejatuhan kepimpinan umat Islam ini akan dibawa masuk sebagai satu bentuk pelaburan untuk mengaburi mata rakyat. Hakikatnya ianya adalah salah satu cara “money laundering” untuk membeli ahli-ahli parlimen BN yang mata duitan.

Tidak dinafikan juga ada juga di kalangan ahli-ahli BN bukan Melayu dan bukan Islam akan mengambil peluang ini untuk melompat parti demi menguatkan bangsa mereka serta mula menuntut segala hak-hak istimewa orang Melayu dan Bumiputera dihapuskam. Mereka akan mengambil kesempatan daripada pepecahan bangsa Melayu dan umat Islam untuk menghancur kita. Ini tentunya didalangi oleh DAP kafir harbi yang sememang sejak awal penubuhan mereka anti Melayu dan Islam. Mereka ini sememangnya tidak pernah senang dengan kemajuan yang telah dicapai oleh bangsa Melayu dan agama Islam sejak kemerdekaan.

Seterusnya, jika Anwar anak Ibrahim ini berjaya membayar ahli-ahli parlimen BN untuk membentuk kerajaan baru dengan majoriti mudah.Kemudian, Anwar akan mengisytiharkan dirinya sebagai Perdana Menteri yang baru. Maka, kita akan melihat bertapa kejinya manusia bernama Anwar anak Ibrahim ini menggunakan politik wang demi kepentingan peribadi. Dengan wang daripada Yahudi dan US ini, Anwar akan membentuk kerajaan paling korup kerana kerajaan dibentuk menggunakan ahli-ahli parlimen mata duitan yang sanggup menggadaikan segalanya.

Anwar anak Ibrahim ini akan mula melantik di kalangan pemimpin DAP kafir harbi memegang jawatan penting seperti Timbalan Perdana Menteri, Menteri Kewangan, Menteri Pertahanan, Menteri Pendidikan dan Menteri Dalam Negeri. Dengan jawatan penting ini, DAP kafir harbilah yang sebenarnya menguasai negara Malaysia. Mereka akan meminda dan menggubal polisi pendidikan yang baru, memastikan lebih banyak peruntukan untuk pembangunan agama selain Islam dan bukan Melayu.

Seterusnya, mereka akan menggunakan kuasa yang ada sebagai Menteri Pertahanan dan Menteri Dalam Negeri untuk melemahkan angkatan tentera dan polis supaya mereka tidak memberontak. Ini termasuk melantik golongan bukan Melayu pro-DAP kafir harbi untuk memegang jawatan penting dalam kedua-dua badan beruniform itu. Mereka akan mula mengurangkan peruntukan dan menjual asset-asset penting yang dilihat mungkin dapat digunakan untuk mengulingkan kerajaan boneka DAP yang dipimpin oleh Anwar anak Ibrahim.

Anda tentu tertanya-tanya kenapa Anwar selaku Perdana Menteri akan membiarkan perkara ini berlaku? Hakikat yang sebenarnya semua rahsia Anwar anak Ibrahim ini berada dalam tangan Karpal Singh semasa dia menjadi peguambela Anwar dalam perbicaraaan kes liwat yang terdahulu.

Sememangnya, DAP kafir harbi ingin Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia kerana dengan rahsia yang dipegang oleh Karpal, dia akan menjadi PM boneka sahaja. Anwar akan menjadi PM boneka yang takut rahsia sebenar yang dipegang Karpal terbongkar. Sifat Anwar yang suka menjadi popular dikalangan rakyat memudahkan lagi DAP kafir harbi menguasai dan memperkudakan Anwar. DAP melihat Anwar adalah pemimpin Melayu yang mudah diperbodohkan kerana kelemahan IQnya serta sikapnya yang terlalu gelojoh untuk menjadi pemimpin no 1 Malaysia dengan apa cara sekali pun.

Ini sebenarnya percaturan dan strategi yang telah lama dirancang oleh DAP kafir harbi. Mereka sedar amat mustahil untuk mereka menguasai Malaysia sekiranya bangsa Melayu dan umat Islam bersatu. Satu-satunya cara untuk menguasai politik di Malaysia ialah dengan memastikan pepecahan bangsa Melayu. Mereka mempelajari perkara yang sama daripada Yahudi yang berjaya menguasai Palestin kerana rakyat dan pemimpin mereka berpecah. Begitu juga, Amerika berjaya menguasai Iraq dengan menggunakan alasa kekejaman Saddam Hussien untuk meraih sokongan daripada rakyat Iraq. Lihatlah apa yang berlaku di Palestin dan Iraq hari ini, dan cara yang sama sedang digunakan oleh DAP kafir harbi untuk menguasai Malaysia.

Anda mungkin tertanya-tanya mengenai pemimpin PAS. Tidak mungkin PAS akan hanya berdiam diri melihat keadaan ini. PAS yang hanya menang 16 kerusi Parlimen hanya akan ditawarkan jawatan Menteri yang tidak penting seperti Menteri Belia dan Sukan serta Menteri Perpaduan Rakyat dan Wanita. Dengan jawatan di kementerian yang tidak penting ini, tiada apa yang dapat dilakukan oleh PAS untuk memulihkan keadaan. Sikap sesetengah pemimpin PAS seperti MBB Nizar dan Hassan Ali yang gilakan kuasa akan menyebabkan PAS semakin goyah dan akan berlaku pepecahan di dalam PAS sendiri. Antara mereka yang benar-benar ingin berjuang atas nama Islam dan pemimpin yang gilakan kuasa seperti MBB Nizar dan Hassan Ali.

PAS yang mungkin tidak puashati dengan keadaan itu dan cuba keluar daripada Pakatan Syaitan… opps Pakatan Rakyat. Tetapi disebabkan PR sudah makin kuat dengan sokongan MP bukan Melayu daripada BN yang melihat kejayaan DAP kafir harbi mengawal dan membonekakan Anwar Ibrahim serta melakukan banyak pembaharuan yang memihak kepada bangsa dan agama mereka. Saya tidak hairan jika MP daripada Gerakan, MIC dan MCA akan turut sama menyertai Pakatan Rakyat kerana desakan oleh pengikut mereka yang mudah terpengaruh dengan dakyah DAP. Kejayaan DAP mengubah dasar dan polisi yang selama ini hanya dalam mimpi sahaja Gerakan, MIC dan MCA serta parti komponen bukan Islam Sabah dan Sarawak sekiranya mereka terus berada dalam BN.

Pada masa tersebut, Pakatan Syaitan… ops Pakatan Rakyat tidak akan hairan jika PAS yang hanya memenangi 16 kerusi Parlimen meninggalkan mereka. Jika ini berlaku, maka DAP kafir harbi telah berjaya menguasai politik Malaysia sepenuhnya. Mereka akan mula meminda dan menggubal mana-mana perlembagaan yang memihak kepada agama Islam, bangsa Melayu, bahasa Melayu dan hak keistimewaan orang Melayu. Pada ketika itu, orang Melayu Islam hanya dapat berputih mata kerana tidak dapat berbuat apa-apa pun. Jika hendak melakukan pemberontakan tentera pun mungkin akan susah kerana DAP kafir harbi sudah pasti akan meminta bantuan Singapura, US dan Yahudi untuk membantu mereka mengekang kebangkitan pihak tentera.

Oleh sebab itulah, saya merayu agar setiap umat Islam dan orang Melayu berjuang memastikan Anwar anak Ibrahim ini gagal dalam Pilihanraya kecil Permatang Pauh. Anda boleh menyumbang dengan menulis artikel yang berguna dan menggunakan PembelaMelayu.com sebagai medium untuk menyampaikan idea anda.

Dengan bantuan teknikal dan pengalaman yang mendalam dalam bidang IT, pembelamelayu.com sentiasa mendapat tempat pertama dalam senarai enjin pencarian (search engine). Jika anda tidak percaya cubalah menggunakan “keyword” tertentu dan anda pasti melihat bahawa PembelaMelayu.com akan tersenarai ditempat teratas. Terima Kasih diucapkan kepada Hang Lekir.

artikel dipetik dari http://pembelamelayu.com/?p=689

Artikel dipetik dari,

Tiada ulasan: