Create a Meebo Chat Room

EPL NEWS!!!

Keputusan Terkini EPL

Selasa, 12 Ogos 2008

Utusan Ke Beijing...

Assakamualaikum dan salam sejahtera...



Hari ini, saya ingin mengulas tentang kemaraan 3 wira negara yang kini sedang berjuang di beijing demi negara Malaysia yang tercinta, untuk mengaut pingat emas pertama Olimpik!! Lee Chong Wei, Wong Mew Choo dan juga Pasangan Koo-Tan.

Apa yang ingin saya ulaskan ialah mengenai permainan yang ditampilkan Mew Choo yang bak kata pengulas sukan di saluran astro olimpik 822,


Mew Choo is a batllleling!


Walaupun tewas dengan mudah di set pertama 21-7. beliau telah bangkit di set kedua dengan permainan yang kemas sehingga mendahului 20-15, namun... Entah apa yang silap, Lu Lan telah mengejar dengan mereka kembali bersaing dengan sengit sehingga berjaya memenangi perlawanan yang penuh bersejarah itu.

Hari seterusnya:
Apa nak jadi dengan Koo dan Tan, mereka bermain saling tidak ubah seperti PONDAN YANG KELAPARAN jujurnya. Saya juga terdetik di minda saya mengapakah tidak sahaja pasangan MELAYU KITA, Muhammad Fairuzizuan Tazari dan sahabatnya atau gandungan mantapnya, Muhammad Zakry Latif sahaja membawa maruah negara di Beijing?

Mengapa pretasi semasa tidak menjadi ukuran? Pirahlahhhhhhh BAM.

Diskrimisi Kaum ke hah?

Di pagi Ahad:
Utusan untuk Chong Wei...

Chong Wei, aku harap kau membuktikan bahawa kau bukan hanya jaguh kampun tetapi seorang pejuang maruah negara. Kau pulunlah Lin Dan tu cukup-cukup, biar terkedu dia nanti!!!!!! Malaysia Boleh!!!!!!!

Tiada ulasan: