Create a Meebo Chat Room

EPL NEWS!!!

Keputusan Terkini EPL

Isnin, 18 Ogos 2008

Saya Menati Si Anwar Lafaz Sumpah!!!.......

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Saya mungkin agak terlambat dan ketinggalan dalam menambahkan artikel-artikel terbaru mengenai senario-senario yang sedang berlaku di atas muka bumi ciptaan Allah S.W.T terutamanya di tana tumpah darah nenek moyang saya dan tanah bertuah saya iaitu Malaysia.


Apa yang saya bangkitkan di sini ialah mengenai sumpah yang dibuat oleh Makhluk Allah yang bernama Anwar Ibrahim YANG MASIH BELUM BERANI MENGANGKAT SUMPAH!


PENGECUT KER?
Di bawah ini saya sertakan sebuah cerita bagi menampung artikel ini:
Di Guar Perahu, Penanti Seberang Perai pada pada Jumaat lalu, satu keluarga di sebuah rumah begitu asyik memonton sebuah slot berita di televisyen.


Mereka terdiri daripada sepasang suami isteri yang berumur 50-an bersam anak-anak yang berumur 20-an dan belasan tahun sedang membalas-balas pendapat antara satu sama lain.


"Bapa-bapa, kalau ikut logik akal, takkan bapa si Saiful sanggup melihat anaknya mempermain-mainkan hukum Islam terutama tentang sumpah..."


"Dan pak, bapa si saiful tu pula duduk sebelah anaknya pula tu,"
"Lagipun bapa, ni sumpah... tak boleh buat main-main! Saiful tu buat sumpah pula pegang Al-Quran lepas tu dalam masjid pula... kami pun tak sanggup!


"Tapi, nak. Kenapa saiful tu sumpah masa Pilihan Raya Permatang Pauh!?"

....bersambung....

Tiada ulasan: