Create a Meebo Chat Room

EPL NEWS!!!

Keputusan Terkini EPL

Sabtu, 23 Ogos 2008

Anwar Ibrahim, Nabi PKR dan pujangga Pakatan Rakyat boleh simpan semua cerita politiknya. Tak lama lagi beliau akan dikuburkan di bumi Permatang Pauh. Beliau ialah bapak perasuah negara Nombor Wahid.

Dua EXCO PKR pemakan Rasuah bolehlah makan suapan banyak-banyak dan lepas itu berak dan kencing dengan busuk sekali. Rakyat telah menolak anda. Sungguh Memalukan bangsa dan negara.

Anwar Ibrahim selepas ini bolehlah membuka Pasaraya Bontot Sejagat dan ajaklah rakan kafirinnya seperti Wolfowidtz untuk berliwat-liwatan. Perosak negara ini memang tak berguna langsung kepada manusia sejagat.

Wan Azizah pula bolehlah mintak cerai daripada suaminya yang merupakan seorang Perakus Seks. Buat apa lagi nak tunggu di Malaysia. Blah lah ke luar negeri dan bawalah hati kamu yang lara. Berkahwin dulupun di luar negara.

Marahkan bila anda baca apa yang ditulis di atas. Tetapi buat apa nak marah-marah. Oleh itu janganlah jadi tukang fitnah dan tukang buat cerita.

Khalid Ibrahim lepas ni boleh makan babi banyak-banyak. Dan selepas itu ternaklah babi dalam UiTM. Khalid Ibrahim pernah ditawarkan sebagai pelakon untuk memegang watak Flinstone. Memang kena sangat.

Anwar pun bolehlah tonggeng jubor dan suruhlah Bush sontot beliau dari belakang. Lepas tu ajaklah Gus Dur join sekali. Baru puas nafsu anda.

Anda marah lagikan bila membacanya. Oh! Janganlah marah-marah! Ini adalah kerana jiwa anda lemah. Oleh itu minumlah air kencing babi yang diternak oleh Khalid Ibrahim supaya hilang rasa marah anda. Nak sedap lagi buka seluar dan suruhlah Anwar sontot kamu.

Azmin adalah seorang jambu batu yang suka dipeluk oleh Anwar. Kenapa? Tanyalah Azmin dan anda pasti tahju jawapannya.

Apa yang ditulis di atas semuanya adalah fitnah jadi janganlah anda percaya kerana Anwar adalah seorang Nabi. Mustahil Anwar sejahat apa yang ditulis. Dan anda yang telah membacanya anggaplah ianya sebagai satu kesilapan kerana anda telah mengambil bahagian untuk membacanya.

Kalau hati anda yang lembut telah terguris maka benarlah kata-kata bahawa huruf itu lebih tajam daripada pisau cukur.

DIPETIK DARI http://perakbangkit.blogspot.com/

8 ulasan:

abe MIE berkata...

http://pkrpasdap.blogspot.com

Apa pun terjadi sekalipun di Muzakarah PAS di Ipoh dari hari ini hingga Sabtu, amaran Ustaz Hadi untuk undur dari Pakatan Rakyat jika tuntutan Negara Islam diketepikan tidak boleh dipandang enting.

PAS pun ada hati dan perasaan apabila DAP tidak ada langsung sebarang penghormatan kepada perjuangan PAS.Adakah "orang-orang" PAS di Permatang Pauh akan mengundi UMNO?

Itu tidak boleh diteka lagi. Mereka punya pilihan untuk terus undi PR atau buang undi kepada AKIM. AKIM pun adalah bekas rakan-rakan mereka.

Satu perkara yang saya pasti, yakin dan faham benar adalah PAS tidak bodoh untuk tidak mengetahui Anwar yang sebenar?Pemimpin mereka tahu Anwar memang ada cita-cita akan kembali ke UMNO jika pintu itu terbuka.

"The path of least resistance to the Premiership still lies at PWTC." Orang pertama yang mendedahkan salahlaku seks Anwar bukan Dr Mahathir tetapi Mat Sabu yang menggelarnya Al Juburi.

Pemerhati Dunia berkata...

Saya sokong dengan Abang Mie!!!

anak_PR berkata...

Kurang ajaR punya manusia yg tulis artikel ini! MENCARUT JER LEBIH!!!

Tanpa Nama berkata...

nampak sangat jiwa penulis penuh dengan hitam... menilai manusia hanya yang buruk... yang baik diketepikan.. jangan salahkan orang jika orang menilai anda begitu...

Tanpa Nama berkata...

"Anwar Ibrahim, Nabi PKR dan pujangga Pakatan Rakyat boleh simpan semua cerita politiknya. Tak lama lagi beliau akan dikuburkan di bumi Permatang Pauh."........jangan cakap orang kalau diri tu tak betul....sekarang sapa yg akan terkubur....wakakakakak

Pemerhati Dunia berkata...

nampaknya banyak yg dh skt ati gila-gila pas bc artikel tulisan rkn sy, tapingmali ni...

Tanpa Nama berkata...

mcm tue ker kwn awak? suka mencarut-carut?

alahai..... islam hadari....

Pemerhati Dunia berkata...

Hahahahahahaha....

"Tuhan pon mencarut"kata Nik Aziz.