Create a Meebo Chat Room

EPL NEWS!!!

Keputusan Terkini EPL

Isnin, 14 Julai 2008

Anwar, Pak Lah dan...

Assalamualaikum. Kali ini, saya ingin bangkitkan isu politik yang berkaitan dengan ketidakstabilan politik negara kita yang dikemudikan oleh Anwar Ibrahim di atas kapal yang diberi nama Pakatan Rakyat. Saya mengucap panjang apabila mendengar berita yang berkaitan dengan PR yang tidak habis-habis mengadakan DEMONTRASI JALANAN yang seperti yang kita tahu, adalah amalan YAHUDI.
Kali ini, dengan beralasan untuk membantah ketidak penerimaan usul undi tidak percaya, mereka telah mengumpul segala pelusuk penyokong mereka, lalu mengancam negara dengan mengadakan demontrasi jalanan besar-besaran tanpa menyedari yang bahawa mereka itu telah mengadakan sesuatu amalan yang telah menambahkan 'tahi' yang telah lama tercalit pada maruah negara. Maksud saya sebentar tadi ialah atas segala Demontrasi yang diadakan seperti BERSIH, HINDRAF, dan pelbagai, telah membuatkan negara Malaysia dicop oleh CNN sebagai negara yang POLITIKNYA tidak stabil.
Tapi, ada suara-suara sumbang yang mengatakan pula bahawa itu adalah amalan demokrasi, kita punya hak. Masyaallah!!! Jadi, jikalau begitu, bermakna amalan demokrasi ini mengHALALKAN aktiviti-aktiviti untuk menjual maruah negara.
Anwar, andai ada penyokong kau yang membaca ini, krim salam ni kat dia eh, kalau dah gian sangat nak jadi PM, jangalah sampai merosakkan bangsa sendiri atau negara.
Pak Lah Oh Pak Lah... Hang jangan lah jadi lembut sangat sampai depa dok pijak kepal ahang tak henti-henti. Hang ni kan... Hmmm... Tak tahulah...

5 ulasan:

Diana berkata...

yg merosakkan bangsa melayu adalah parti yg memimpin malaysia skrg.

betul ker dia dah gian nak jadi PM atau andian saja?

oiii 6A tau. amirul pasti kan si amy ni dpt 6A.

cLON_ kHAIrryLL JamaluDDin berkata...

Pak Lah adalah pemimpin yang mencontohi Nabi Muhammad. Aku dah kaji, cara Pak Lah tak ubah mcm Rasul Allah tu. Hidup Pak Lahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

Diana berkata...

satu soalan jer...utk clon...

dari segi pemakaian isteri beliau adakah dia mencontohi isteri2 Nabi?

clon_khairyll jamaluddin berkata...

Isteri dia? Itu bini dia dengan Allah. Maksud saya semalam, beliau punya cara pimpinan persis Nabi Muhammad. Itu jer... Ader faham? Janganlah pula nanak masukkan bini dia yang tak er kene-mengena tu!

Diana berkata...

bini dia kan tanggungjawab dia. ko ni dah kawen ker belom ? tau tak tanggungjawab suami isteri? pegi la kursus rumahtangga.

korang jgn sama kan pak lah dgn nabi muhammad s.a.w

nabi muhammad adalah nabi muhammad

pak lah adalah pak lah

dua insan yg berbeza. ada paham.