Create a Meebo Chat Room

EPL NEWS!!!

Keputusan Terkini EPL

Isnin, 14 Julai 2008

Soalan saya kepada para penyokong PKR.

Tajuk isu saya yang ingin dibangkitkan ialah adalah 'mufti perlis suruh muhabalah'.bercakap atas isu sahaja (orang putih kata 'problem statement')saiful sanggup bermubalah. Anwar bila lagi? Persoalan buat anwar...

1. bila kena caj liwat knp lari ke kedutaan turki?

2. bila press conference (astro berita bernama) muka nampak pucat je?

3. kenapa nak bawa isu ke JAWI?

4. tuduh najib ada hubungan dgn altantunya, ada bagi saksi 4 org ka atas fitnah najib?

5. arsenik kena cucuk dulu tiada apa2 kesan ka?

6. virus hiv kena cucuk dulu tiada apa2 kesan ka?

7. sakit tulang belakang dah ok ka?

8. 10 tahun di luar kerajaan, duit buat parti keadilan ambil mana?

2 ulasan:

Diana berkata...

1. org pelawa dia pegi ler.

2. ye ker pucat? nampak mcm biasa jer.

3. pasal nama baik dia tercemar.

4. ko bagi tau siapa menteri pertahanan?

5. alhamdulillah tak de.... sebab dah gi berubat.

6. thn bila?

7. dah alhamdulillah. gi berubat dah kan.

8. adalah org VVIP derma2.

oiii gi baca buku ar. PMR dah nak dekat.

6A PLEASE

Usman Jalani Anak Kassim Selamat... berkata...

Tu Diana said. But I say,

1. Dia dah takut yang dia tu salah...

2.Tak. Tu muka tak tidor dok pikir betapa jahanamnya Saiful yang dia tak sangka bernai mengaku kena liwat.

3. Najib nama tercemar pon tak dok pusing keliling dunia cari orang back up dia!

4.Dato' Najib Razaklah

5. Berubat ek?

6.1999

7.EK?

8. Amerika yang tolong dialah!!!