Create a Meebo Chat Room

EPL NEWS!!!

Keputusan Terkini EPL

Selasa, 22 Julai 2008

Mana Manifesto-manifesto Di Selangor Dilaksanakan?

Assalamualaikum,
Setelah sebelum ini, saya bariskan puisi-puisi yang mengeggarkan gendang telinga para pembaca semua, kini saya bariskan pula mifesto-manifesto yang kini hanyalah habuk yang tidak dilaksanakan.




Clik sahaja di gambar ini untuk membaca manifesto-manifesto yang ingin dilaksanakan...





5 ulasan:

Diana berkata...

hello anak sedara ku...

ni punya manifesto kalu PR dapat memerintah kerajaan.Ada PAHAM. Ni la masalah nyer org2 AMPUNO suka buat fitnah tanpa usul periksa.

Korang punya manifesto tu bagus sgt ker? Pernah tertunai ker? Hari ni ckp tak naik harga minyak ... besok harga minyak dah naik.... hari ni ckp tak gubal parlimen besok dah gubal....Apa cerita? ooo... lupa dalam isle hadari di bolehkan berbohong.

Apa hal dgn MB T'gganu beli Merc sampai berapa bijik tue???? Smpi kata kete proton maintanance tinggi... kan proton buatan malaysia... kena beli buatan malaysia.... tapi terbalik lak... pas ni auntie diana beli merc la sebab keta proton maintanance mahal.

Sweetr567 berkata...

Hello.... Nampak tak perkataan NAIK KERAJAAN DI SELANGOR?????

Tanpa Nama berkata...

Hello.... Nampak tak perkataan NAIK KERAJAAN DI SELANGOR?????

nampak.

parti hang punya manifesto ok ker?

sweetr567 berkata...

Setahu aku, Okey jer??? Kenapa???!!!

Tanpa Nama berkata...

ok mcmana? citer byk2 kat sini aku nak tau. Kalu ok aku nak tukar parti.aku dgr2 parti ampuno dah tersepit.